pondělí 14. prosince 2009

Zombieland

Dnes, respektive včera jsem byl v kině na filmu Zombieland, na který jsem se nechal de facto ukecat kamarádem, který pak stejně nešel, tak jsem šel sám, čekajíce nic moc příběh se zombie tématikou, u kterého se trošku zasměju :)

Nicméně film mě příjemně překvapil, až na pár slabších scének byl velice dobrý :) Jak jsme již psal, a jak ostatně vyplývá z názvu, jedná se o film se zombie tématikou, takové filmy mám rád, a jsem vděčný, že někdo udělal film, který se na tento potenciální konec světa kouká trošku jinak, než filmy jako "Úsvit mrtvých", a "28 dní/týdnů poté". Totiž, s velkou dávkou ironie a vtipu. Logicky, potom co se člověk probere z šoku, co že se to stalo se světem, spadne do určitého stereotypu, a začne si všechno ironizovat, a samozřejmě si hledat nějaký cíl. A o tom je přesně tento film, kdy se setká skupinka lidí, které osud svede dohromady, a ač mají různé cíle, tak nakonec poznají, že jediným správným řešením je zůstat spolu (takový konec se dá ostatně předpokládat, ale není to na škodu).
U filmu se člověk pobaví, prožije si hezký příběh, a ostatně více se od tohoto filmu ani očekávat nedá.
Mě navíc učarovala postava, kterou hraje Emma Stone, takže já si ten film užil o to víc.
Navíc jsem si jako bonus prožil při cestě domů takový malý vlastní zombie příběh, protože samozřejmě, jak jinak, moje přebujelá fantazie mi nedala pokoj. Takže jsem si při cestě metrem říkal "co kdyby", a "co bych teď zrovna dělal...", no prostě já měl z filmu hnedle dvojitý zážitek :)
Takže jsem se pobavil, zasmál, a měl hezký zážitek, což je přesně to, co od filmu čekám :)

Žádné komentáře: