pondělí 14. prosince 2009

Film 2012

Abych završil můj příspěvkovo-filmový maraton, hodím sem pár znaků o filmu 2012, který jsem navštívíl před nedávnou dobou.
Tento film jsme si jako velký přívrženec katastrofických filmů (Den poté a podobně) nemohl nechat ujít.
Na film jsme šel s tím, že uvidím dechberoucí efekty, že uvudím to, co se teoreticky možná stane, ale rohodně jsme nečekal nějaký úžasný příběh.
A přesně takové to také bylo. Perfektní efekty, u kterých mě chvilkama až mrazilo v zádech, průměrný očekávatelný příběh, a co mě nejvíce štvalo, opět typická americká klišé. Obyčejné vrtulové letadlo, které stihne podletět padající mrakodrap, chlap, který i s karavanem zapadne do díry v zemi, pak s eminutu nic neděje, a on vyleze, průjezd autem hroutícím se mrakodrapem, a podobně... nebýt těchto kravin, bavil jsem se o trochu více.
Samozřejmostí byla trošku humoru (i černého), a na konci takové menší poznání, že bude něco jiného, než se očekávalo :) Když řeknu, že loď nemusí být jen kosmická, tak těm, co to neviděli zkazím lehce zážitek, takže to říkat nebudu ;) :D
Když to shrnu, šel jsem na skvělé efekty, a odešel jsme více než spokojen, vše ostatní bylo druhořadé :)

Žádné komentáře: