neděle 13. prosince 2009

Nezvratný osud 4 (Digital 3D), a ještě za 50,- :)

Před chvílí jsem se vrátil z filmu Nezvratný osud 4, a to v provedení 3D, což filmu docela přidalo. Někoho by možná mohly rušit věci, létající mu do obličeje, a podobně, ale musím uznat, že v 3D provedení obraz vypadá daleko čistčí, a třeba předmět ležící "přímo před vámi", je až neuvěřitelně reálný.
A co se týká filmu, film nezklamal, ale ani nijak extra nepřekvapil, což mě osobně vyhovuje. Šel jsem na film, kde si prostě smrt pomáhá k tomu, aby vše bylo jak má být, a připravuje lidem ty nejneuvěřitelnější a nejbrutálnější smrti (smrtně? - fakt nevím :D). A to se opět zdařilo přímo perfektně, takže jsem se nenudil, párkrát se i zasmál, takže jsem byl spokojen :)
Někdo by asi mohl říct, že to, co se děje ve filmu jsou kraviny, že se tos tát nemůže, ale to si neuvědomuje, že tady prostě smrt napomáhá svou mocí,a ovlivňuje běžné vyzikální zákony, a občas způsobuje lidem i krátkodobou sklerozu a zapomětlivost :)
Tzn., tuhle pomůže lavičce, aby se zlomila tak, že zůstane ostrý hrot, tuhle pomůže něčemu spadnout na něco, a to něco něco způsobí, a tak podobně :) A občas taky pomůže předmětu, který by jinak možná způsobil nějaké to zranění, aby byl vpravdě smrtící :) Autoři nás občas tahají za fusekli, takže se tam třeba k něčemu schyluje, vypadá to, že smrt vyhraje (nebo naopak, že někoho zachrání), a nakonec se to, co čekáte, přesně nestane :)
Vytkl bych snad dvě věci - a teď kdo film ještě neviděl, ať přeskočí na další odstavec; v pojízdných schodech určitě nejsou součásti, které fungují jako lis, a jsou schopné vcucnout celého člověka a udělat z něj něco podobného masové konzervě pro psy, a že vana, klidn ěpřetékající vodou, prostě nepropadne železobetonovým stropem, a nepomůže tomu ani hromada voldy okolo :) Až na ty to dvě hlouposti to všechno mělo relativně hlavu a patu :)

Takže když to shrnu, film ve 3D je super, a Nezvratný osud 4 mě nezklamal, film jsme si užil, a to je hlavní :) Btw, teď mě napadá, že jsme možná ani neviděl trojku? Budu si to muset zjistit :)

Žádné komentáře: