neděle 21. prosince 2008

Zase další Vánoce a konec roku.....

Rokm se s rokem sešel, a jsou tu zase Vánoce, a po nich Silvestr.... nevím proč, ale takhle ke konci roku vždycky tak nějak trošku víc přemýšlím, co se v mém životě změnilo, a jestli to byly změny k lepšímu nebo k horšímu :)

Za tenhle rok mohu říci, že se dost věcí změnilo k horšímu, ale zase mě to na druhou stranu obohatilo hodně zkušenostmi..... takže to ve finále tak špatné nebylo :)

Žiju, i když nijak skvěle, mám rodinu, lépe řečeno část rodiny a hromadu příbuzenstva, mám docela dost přátel (i když není tolik času se vídat), mám své koníčky, jsem relativně zdráv, mám kde bydlet, občas i co jíst ( :) ), a celkově mohu říci, že se mám dobře, zvlášť když to porovonám s jinými lidmi.... nechci se tím nijak vytahovat nebo tak, je to prosté konstatování toho, že bych na tom mohl být výrazněji hůř.... a také samozřejmě lépe, když se kouknu zase na jinou skupinu lidí :) Člověk by pořád jen srovnával :)

Obecně tyhle svátky, a tuplem Vánoce, rád nemám, takže je jaksi bojkotuju :) Chovám se jako by nebyly, snažím se žít pořád stejně jako v jakýkoliv jiný den, a jen trpělivě čekám, až to šílenství okolo přejde....

Silvestra mám obecně rád, akorát se ten den večer nerad vyskytuji kdekoliv venku, bývá to tam kolikrát horší jak v nějaké válečné zóně :)
Došel jsem k zajímavému postřehu..... Silvestra 2006 jsem slavil s kamarádem a hromadou dalších lidí v (tehdy se tak jmenujícím) klubu Face to Face u Florence v Praze (nyní je to Kamikadze All Inclusive Club, nebo tak nějak, pro mě je to pořád "fejs", "ftf", a tak podobně :)), posledního Silvestra, tedy Silvestra roku 2007 jsem trávil s mojí tehdejší slečnou a její fenkou ve třech u nich doma (a musím říct, že to bylo fajn, slečna se činila, připravila hromadu všeho možného jedlého), což také není špatný způsob jak strávit Silvestra.... no a logicky jsem tedy dospěl k závěru, že když jsem jeden Silvestr trávil s několiak stovkama lidí, minulý s jedním člověkem (psa do výpočtu nepočítám :) ), tak tento musím (nemusím samozřejmě, ale mohl bych, nebo vlastně možná chtěl) trávit sám (do výpočtu nepočítám flašku něčeho dobrého alkoholického, co mi bude dělat společnost :) )......
Popravdě se na ten osamocený Silvestr těším, sice nějaké nabídky na akce mám, ale většinou mi z nějakého důvodu nevyhovují, a hlavně prostě nějak nemám moc náladu na lidi poslední dobou... není to nijak mířené, platí to obecně... takže pokud nepřijde nějaká opravdu luxusní - tím myslím opravdu LUXUSNÍ - nabídka na nějakou akci, nejlépe privát, budu doma. A popravdě rád a dobrovolně :) Klid, TV, PC, a trocha alkoholu, pokud budu chtít nějakou společnost, pomůže ICQ, jabber, libko, nebo kterýkoliv jiný komunitní server, nebo sociální síť, jejichž jsem členem :) Lidí jako já bude určitě hodně :)

Nějaká ta předsezvetí samozřejmě mám, ale psát je sem samozřejmě nebudu :) I když, některá bych mohl.... tak třeba že si konečně dodělám stránky, že sem do blogu budu psát častěji, a že ho pak nějak přesunu, či alespoň nalinkuju na ty svoje dokončené stránky....

Popravdě, začal jsem tenhle post psát hlavně proto, že poslední příspěvek je tu někdy z května (to jsem se shodou okolností zrovna nějak rozešel s tou slečnou, co jsme spolu trávili Silvestra 2007), no a pak jsem se samozřejmě rozkecal, jak mám ve zvyku :)

Jinak všem co sem nějak zabrousí přeji šťastné a veselé, a šťastný Nový rok, a to i přesto, že Vánocům neholduji, a Silvestra tento rok asi budu slavit osamotě ;)

Žádné komentáře: