neděle 21. prosince 2008

IT Crowd a Royova trička


Ano, předevčírem jsem konečně dokoukal všechny mě dostupné díly tohoto skvělého seriálu :) Rozuměj, všechny díly první a druhé serie, vím, že je už někde po netu k dispozici pár dalších dílů serie třetí, ale to má čas :)
Nejlepší na tom je, že Moss mi děsně připomíná jednoho mého dobrého kamaráda, takže já se u tohoto serálu bavím dvojnásob :) A to ej podpřeno tím, že sleduji verzi s titulky, což je podle mě nejlepší varianta.... člověk slyšít u angličtinu, intonaci, prostě vše co má, a když neví, může koukat do titulků :)

Také jsem si dost oblíbil Royova trička... a zatoužil po nich :) Ne proto, že bych měl nějakou pubrtální představu se stylizovat do role někoho z nich, ta trička se mi prostě a jednoduše líbí - jsou vtipná, nápaditá, a nepochopí je jentak každý.
Mými favority jsou hlavně RTFM, ovšem to se mi nelíbí v tom zpracování, v jakém ho má Roy, prosté "černé na bílém" by se mi líbilo víc. Pak je tu skvělé hláška "I see dumb people", která bude jasná jen znalejším lidem, a geniální "meh.", což, jestli jsem alespoň trošku pochopil má více významů, ale dá se charakterizovat jako "pokrčení rameny a nerozhodnost", nebo tak nějak.... Co jsem koukal po českých e-shopech s triky, mikinami, a podobnými věcmi, je to docela bída, dobrý výběr má server http://www.thinkgeek.com, který ale pro změnu vyjde docela draho...a le mají tam snad vše, na co si člověk vzpomene :) No a našel jsem i několiv dalších, vtipných hezkých trik, všude možně, takže celý příští rok budu nejspíše vydělávat jen na trička :D

Jinak musím uznat, že co se týká seriálů, jsem docela looser :) Ano, IT Crowd jsem viděl, hvězdnou bránu sleduji díky AXN sci-fi, ale věci jako Black Books, Futuramu, a podobné, ty jsem zatím neviděl. Ale zase mám "praxi" v Ženatý se závazky, Lexx, Farscape, a pár dalších seriálech, a třeba Červeného trpaslíka zase pro změnu moc nemusím.... takže až si ještě trošku doplním vzdělání v této oblasti, bude ze mě expert na seriály :)

Žádné komentáře: