čtvrtek 3. ledna 2008

Kde shánět kupony MHD:)

Dnes jsem stál před problémem, jak co nejrychleji, a pokud možno bez fronty koupit čtvrtletní pražský kupon MHD pro dospělého :) Když jsem viděl frontu na Kačerově, která se kroutila jak had, a to bylo nějakých půl šesté, tak mi bylo jasné, že tak to bude všude.

Ale vzpoměl jsem si na moudrou poznámku Terezky, že by to kupony mohli prodávat i v trafikách, a vydal jsme se hledat trafiku .... Zajel jsem na Budějovickou, první trafika nic, ale dostal jsem radu, že trafika o kus vedle (takové malé okénko poblíž polikliniky) dospělé kupony prodává. A opravdu! :) Takže jsem byl během chviličky na řadě (přede byli asi tři lidi), a hle, měl jsem kupon ve svých pařátech, a hnal jsem se domů do tepla :)

Takže rada na závěr; než se budete muset zařadit do fronty u okének v metru, zkuste oběhnout okolní trafiky :) Tuto radu asi nevyužijí ti, kteří potřebují studentské kupony, protože tuším, že ty trafiky asi prodávat nebudou :)

2 komentáře:

Petr Šimčík řekl(a)...

Koupil jsem ho v pohodě již 26.12 u okýnka :)

Inu, kdo dřív příde míň se nasere.

lukysdotnet řekl(a)...

Já jí v pohodě koupil v trafice, jen jsem si trošku zaběhal :)