pátek 18. ledna 2008

Miluju doktora House

Ne nejsem homosexuál, ani bisexuál. Ale přesto miluju doktora House. Miluju jeho humor, jeho reakce, jeho chování. Ač bývá neurvalý, nepřijemný, a zlý, miluju ho :)
Dost tomu dává asi i náš český překlad, protože ten člověk který ho mluví, musí být sám tak trošku Dr. House :)
Nicméně zpět k tématu. Na Dr. Housovi zbožňuji jeho průpovídky, jeho vtípky a narážky. A to až tak moc, že bych chtěl být v tomto směru stejně "nadaný" jako on.
On má prostě takové zvláštní charizma, které upoutá i mě, ač jsem jinak výhradně zaměřen na charizma hezkých slečen, dívek, a žen, a nikdy bych se neotočil za nepříjemným kulkajícím starým dědkem :)
Ano, on není dobrý. Je zlý, nepříjemný, malicherný, lidi dost často ponižuje a uráží. Ale přesto je svým způsobem dokonalý. A není to jen můj názor.
Co se mi (nám) na něm tak líbí? Nejhorší je že já to jaksi vím, ale nedokáži to prostě slovy vyjádřit.
Ale přesto vždycky, když můžu být u televize, tak sedím, a hltám každé jeho slovo, jeho narážku, urážku, jeho dokonalé diagnozy z ničeho.

Sice bych ho asi nenáviděl, ale přesto bych chtěl nějakého reálného doktora House znát osobně :)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

House je úžasný a geniální, ale za některé věci bych ho musela zabít

lukysdotnet řekl(a)...

To je fakt :) Občas je to pěkný zmetek, ale styl prostě má, a dobrý šestý smysl také... občas :)