úterý 25. prosince 2007

Jsem "víc" lukys než ostatní?

Už několikrát mě napadlo, jestli má někdo na nějakou přezdívku větší nárok než někdo ostatní. Znáte to; chceš se někde zaregistrovat, ať už je to mail, webové stránky, hra, cokoliv. Člověk tam napíše ten "svůj" nick, a ejhle, vyskočí nějaká hláška typu "Uživatelské jméno je již obsazeno", a někdy je ten určitý server dokonce tak laskav, že vám nabídne variantu typu "xyzabc56", což opravdu potěší :)
Každého samozřejmě obsazení té "jeho" přezdívky naštve, a nezbývá mu než použít nějakou alternativu.... naštěstí já mám v rukávu zrovna několik použitelných alternativ, takže s tím problém nemám, ale stejně mě vždy napadne něco v tom smyslu, jako že by to chtělo nějakou mezinárodní centrální databanku nicků a přezdívek :)

Člověk si říká, že na tu jeho přezdívku má právo jen on, protože on si ji vymyslel, jeho tak nazývali v dětství/na škole/na táboře/v zájmových kroužcích atd., a že tedy nikdo jiný nemá právo ji používat :) Ale bohužel, v tomhle neexistuje žádné prvenství... ano, je možnost, jako například si zaregistrovat vlatní doménu (jako já mám už několik let lukys.net ), a být na internetu hodně vidět právě pod svojí přezdívkou, aby si ji pak lidé automaticky přiřazovali k vám.... jenže to se mimo několika opravdu známých "netových" celebrit a několika velkých bloggerů asi normálnímu smrtelníkovi nepodaří....

Ale opět je tu dilema. Já mám stránky lukys.net , někdo má například lukys.com (možná se brzy najdou i další), a opět je tu stejný problém - kdo je "víc" lukys? :)

Žádné komentáře: